عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401
بازدید : 301
نویسنده : mozhgan

در اصطلاح پزشکی عمل بینی ، را رینوپلاستی می نامند. بنابراین در حالت کلی مفهوم رینوپلاستی ، اصلاح بد شکلی و ناهنجاری های بینی است ؛ از این رو می توان با انجام این جراحی زیبایی ، بسیاری از مشکلات بینی همانند انحراف ظاهری ، عدم تقارن ، عدم تناسب ، ناهنجاری های مادرزادی و از این قبیل موارد را بر طرف کرد.

بیشتربخوانید.... چسب بینی

در نهایت ، باید ذکر کرد هدف از جراحی زیبایی بینی ، کوچک کردن بینی به هر قیمت نیست و هدف نهایی آن ، متناسب کردن بینی است. رینوپلاستی در میان جراحی های زیبایی صورت ، از متداول ترین و پرطرفدارترین آن ها می باشد. در مقطعی به خصوص در کشور ما ، جراحی بینی به سمت بیراهه  رفت ، که نتایج نه چندان جالب آن به شکل بینی های بسیار کوچک و کوتاه بروز کرد ؛ این فرم از جراحی بینی ، به علت تورم در ماه های ابتدایی ظاهر قابل قبولی دارد ، اما با گذشت زمان و رفع ورم ، ناهنجاری های خود را نشان می دهند. در حال حاضر در محافل علمی ، این نوع از جراحی زیبایی بینی قابل قبول نمی باشد و خوشبختانه ، تعداد طرفداران آن نوع بینی ها ، بسیار کاهش یافته است و بسیاری از متقاضیان عمل زیبایی بینی ، تنها خواستار رفع عیوب بینی با حفظ ظاهر طبیعی آن و تنفس قابل قبول می باشند ؛ طوری که بینی غیرعملی و جراحی نشده به نظر آید. بدین ترتیب عملکرد تنفس و بویایی در افراد ، حفظ شده و ظاهر آن ها نیز مصنوعی به نظر نمی رسد.

تعیین هزینه عمل بینی ، نیازمند انجام معاینات مورد نیاز می باشد ؛ بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره باید به فوق تخصص جراحی پلاستیک ، مراجعه نمایید.

سوالات متداول جراحی بینی

سن مناسب جراحی زیبایی بینی چه زمانی است ؟

از نظر علمی ، بهترین سن انجام جراحی زیبایی بینی ، پس از سن بلوغ می باشد ؛ زیرا انجام عمل زیبایی بینی در این سن ، دیگر موجب بروز اختلال در رشد بینی نمی گردد.

ترخیص از کلینیک یا بیمارستان بعد از جراحی بینی چه موقع انجام می شود ؟

معمولا بیماران در همان شب ، مرخص می شوند و نیاز به بستری در مرکز درمانی ، وجود نخواهد داشت.

جراحی زیبایی بینی چقدر طول می کشد ؟

مدت زمان انجام عمل بینی ، با توجه به میزان ناهنجاری های بینی بین 1 الی 3 ساعت ، متغیر می باشد.

دوران نقاهت جراحی بینی چند روز است ؟

امروزه ، کسانی که تحت جراحی زیبایی بینی قرار می گیرند ؛ تنها به 7 الی 10 روز استراحت نیاز داشته و پس از آن ، می توانند به انجام فعالیت های شغلی خود بپردازند.

آیا جراحی بینی با لیزر حقیقت دارد ؟

در حال حاضر ، تنها راه اصلاح فرم ظاهری بینی ، انجام جراحی می باشد و مطالب موجود در رابطه با انجام عمل بینی با لیزر ، صرفا جهت تبلیغات بوده و جنبه علمی ندارد.

آیا می توان بعد از جراحی زیبایی بینی ورزش کرد ؟

بله ، تنها بیماران باید توجه کنند تا مدتی از انجام ورزش های سنگین منع می شوند ، بهتر است مدت زمان دقیق آن را از پزشک معالج خود جویا شوید.

منبع: https://www.drmattab.ir/





:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com